Assalamualaikum Warohmatullah.....Ahlan Wasahlan..!!

Wednesday 2 May 2012

Untukmu Calon Imanku...


Untukmu wahai Adam Calon imam..
Kewibawaan seorang LELAKI itu bukan di lihat dari seberapa Banyak & Pintar dia Menaklukkan Hati seorang WANITA,
tapi Kewibawaan seorang lelaki itu di lihat seberapa pandai dia menjaga HATI seorang WANITA untuk Memuliakannya di Hadapan SANG PENCIPTA
Kalaulah benar ada harap yang tersimpul didalam hatiku untuk menjadi pendamping didunia dan akhiratmu,
tak akan aku hinakan diri dengan mengemis dan memohon perhatian, cinta juga kasihmu saat ini.Kerana apa yang nampak indah dan sempurna dimataku belum tentu pula dalam pandangan-Nya.

Kalaulah benar pula ada benang- benang rindu menyulam Indah namamu,,maka biarlah ku membingkainya dalam doa disetiap malamku..mengindahkan dengan yang Maha Indah dan menyempurnakan kepada Yang Maha Sempurna... Semoga engkaulah yang Allah Azza wa Jalla pilihkan sebagai imamku kelak..Aamiin ya Rabb'alamin..

Aku tidak pernah memilihmu untukku,tapi Allah Azza wa Jalla yang memilihmu untukku..

aku tidak pernah mengharap mencintaimu,tapi ALLAH Azza wa Jalla telah menundukkan hatiku untuk mencintaimu..

aku tidak pernah bermimpi untuk mendampingimu,tapi Allah Azza wa Jalla yang telah menunjukkan jalan hidupku untuk mendampingimu..

aku juga tidak pernah berharap menanggung rasa ini atas cintaku padamu.Tapi ALLAH Azza Wa Jalla yang telah memberi rasa ini dan harus ku tanggung atasmu..

itulah aku adanya. .Tidak pernah kurasa untuk mengatur hatiku sendiri. . .Kerana sang Pemilikku yang telah mengaturku dan menentukan bagaimana ku berbuat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...