Assalamualaikum Warohmatullah.....Ahlan Wasahlan..!!

Saturday 13 October 2012

Allah Sentiasa ADA...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.....

Allahu Rabbi...lama tidak melarikan jemari di papan keyboard tuk blog ksyngn ni... buzy memanjang.. ^_^ sem 5 ni macam2 benda nak kena settle kan.. tu pun masih banyak benda yang belum siap. assignment, presentation, program, kursus, segala macam lah..hehehe... even sekarang ni pn tengah nak siapkan untuk prbentangan Foreign Policy..wish me luck ok..:)

Alhamdulillah...semakin hari, semakin epy.. Allah mengurniakan insan2 yang baik, penyayang di sisi.. itu yang penting..walaupun baru2 ni, Allah menguji dengan menghadirkan khabar berita yang sememangnya boleh mendatangkan FITNAH!. Allahu Akbar! semoga Allah memberikan kekuatan kepada ku untuk menghadapinya... insyaAllah, doa orang yang teraniaya didengari dan di makbulkan oleh Allah... Aamiin...

Manusia...begitulah... bila tidak dapat apa yang diinginkan, mula menabur fitnah.mula mengaibkan orang tersebut. ini bukan pertama kali terjadi.. dah dua kali.. Alhamdulillah, apa yang berlaku dulu menguatkan diri untuk menghadapinya kali ini.. prcya dgan janji Allah... insyaAllah... :)

~terima kasih kerana menyebarkan FITNAH... Allah itu ADA..MAHA MENDENGAR & MAHA MELIHAT...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...